Ontwerp: Francois Gervais







Aanmelding

Het eerste contact is telefonisch. In het telefoongesprek zal ik naar uw klachten vragen en met u beoordelen of ik de persoon ben die u kan helpen. Als dat niet zo is, denk ik met u mee over waar u dan wel terecht kunt.

Als we samen beslissen dat ik u kan helpen, plaats ik u op de wachtlijst als er plek is. Als u aan de beurt bent neem ik contact met u op voor het maken van een een afspraak voor de intake.

Om in aanmerking te komen voor vergoeding heeft u een verwijsbrief van de huisarts nodig. Deze verwijsbrief moet aan een aantal eisen voldoen. Informatie daarover vindt u bij Informatie Praktijk van mijn website. Ik vraag u om deze brief mee te nemen naar het eerste gesprek.

Wachttijden

Ik heb een wachtlijst die vol is. Daarom neem ik nu geen nieuwe cliŽnten aan. De wachttijd voor cliŽnten op de wachtlijst is onafhankelijk van de diagnose of verzekering die u heeft (update: 6 mei 2019).

Aanmeldingswachttijd (wachttijd tot intake): nu niet van toepassing.
Behandelingswachtijd (wachttijd tot start behandeling na intake): 0 weken.

Voor wachtlijstbemiddeling kunt u altijd contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar zal dan kijken bij wie er eerder behandeling mogelijk is.